پ ن پ ...!!
 
درباره وبلاگ


افکار آزاد=برداشت درست از زندگی...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 238
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 160850
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سقوط آزاد




گاهی برخی از این نوکیسه های جاسوس الدوله دست طنزنویسی سیاسی را هم از پشت می بندند و چنان سوژه های ولو و تابلویی هستند که به طنز گرفتن آن ها برای قلم، لودگی است چه رسد به کسی که برای نقد آن زمانی مفید از جوانی اش را در پستوی لغو و بیهودگی قرار می دهد!

فقط این روزها آمال پست و صدالبته احمقانه غربیان را بنگر که برای بار صدهزارم برای اینکه دوباره به خویش ثابت کنند که جمهوری اسلامی هیچ گاه به آن ها خیری نرسانده و نخواهد رساند و به خواسته هایشان دامن نزده است و نخواهد زد، یکی از سرمایه های هالیوودی شان ـ یا شاید پرسرمایه ترین ـ را که سالیان مدید است برای ستاره کردنش از هر حربه تبلیغاتی سود می برند ـ و حتی در مملکت اسلامی مان کاری کردند که حتی رانندگان کامیون! هم برایشان نام آنجلینا جولی غریبه نیست ـ هزینه کردند و بازهم خیری ندیدند.

این جماعت در وهله اول سعی کردند کشیک های سفیدموی بدترکیب را که به کشورهای بحران زده و فقرنشین سر می زدند و آمار مقبولی در جذب مسیحیت داشتند با زنان خوش مشرب طناز و مشهور جایگزین کنند تا نه عواطف یک طیف، خانواده یا محله، بلکه جامعه ای را جذب در اندیشه های یهود کنند. این مهم با در آغوش کشیدن کودکان یتیم و بی سرپناه و ابراز محبت های تمام برنامه ریزی شده خیلی بهتر حاصل شد.

در وهله دوم برای جذب حداکثری(!) لازم بود تا عقاید و باورهای طیف های مختلف هر کشور از جمله مسلمانان که خیل عظیمی از کشورهای ستمدیده دربرگیرنده آنان اند، مورد احترام و توجه ویژه قرار گیرد. این امر خطیر نیز با هم نشینی این مشهورترین بازیگر زن هالیوود ـ که از منظر اسلام در روز قیامت وی را از گوشت های بدنش آویزان خواهند نمود ـ با برخی علمای ـ بهتر است بگوییم درباری و  جیره خوار ـ اهل سنت و نیز روسری همراه(!) مهیا شد و بعبارتی اجازه حضور وی در خانه ها و خانواده های مسلمان نیز صادر شد.

در وهله انتهایی کار که آوازه مهر و محبت خانوم پورن کار به گوش جهانی رسیده بود زمان هم پا به پای وی پیش آمده بود. تیر خلاصی برای جمهوری اسلامی آماده شده بود ـ و هنوز هم در کش و قوس است ـ که از بطن جامعه باورهای محکم ایرانیان را که بیش از سی سال است با آن ها نفس می کشند و خو دارند در یک حرکت کوچک از هم بپاشد.

پیشنهاد همکاری با مسعود ده نمکی در کار جدید او بنام "رسوایی" در نهایت بی شرمی و هتاکی داده شد و این کارگردان کشورمان دست رد به سینه شان کوبید و "رسوایی" دیگری برای غربی ها آفرید. سپس نهیه کننده ای ایرانی تبار که اتفاقا بخاطر بعضی مسائل می خواست نامش فاش شود، با به تعلیق درآوردن ماجرا و شایعه جدیدی مبنی بر توافقات اولیه برای همکاری با اصغر فرهادی ـ که زمینه این اتفاق را نیز داراست ـ موج جدیدی از انتقادها را فراهم آورده است.

در خاطرات بازیگر جاسوس الدوله آمده است که به من گفتند ما از تو استقبال گرمی در پایتخت ایران خواهیم داشت. گفتم: برای بازیگری؟ گفتند: پ ن پ!! برای کمک به طرح عفاف و حجاب!

و بعید نیست که بعضی ها برای محقق شدن این امل توجیهاتی خوش رنگ و ظاهرا مطابق با اصول نیز ارائه دهند. چراکه پذیرفته ایم که سربازان ناتوی فرهنگی در خارج از مرزها نیستند ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : یکی