شیر سرشکسته سفارت انگلیس!
 
درباره وبلاگ


افکار آزاد=برداشت درست از زندگی...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 222
بازدید ماه : 219
بازدید کل : 160834
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سقوط آزاد




در حال وهوای تجمعی کهن همانند سال های نه چندان دور همین مرز و بوم جماعتی مومن و بازیگوش! دیروز ۱۳ آبان را بازسازی کردند و در نهایت خشم و نفرت از سلطه استکبار درب سفارت انگلیس را شکسته و سرتاسر کاخ سفارت را (نگوییم تسخیر) به تصرف درآوردند. اقدامی عجیب در دو دهه کنونی که جنجالی عظیم در دنیا به پا کرده است. عجیب تر اینکه حرکت بدون برنامه ریزی این ۵۰۰ بسیجی لرزه بر افکار بیگانگان مملکت انداخته است. حال اگر ۷۰ میلیون بودند و نقشه هم می کشیدند که دیگر حتی نیروی انتظامی موفق به خارج کردن همان چند خانواده کارکنان سفارت هم از داخل سفارت نمی شد!

هرچند این تجلی عظیم انقلابی و استارت قطع رابطه با برادر شغال از سوی صداوسیما با بی مهری روبرو شد و تیتر چهارم یا پنجم اخبار قرار گرفت اما دست مریزاد به دوستان هم سنگری در شبکه پرس تی وی که بجز پخش زنده برنامه بعدازظهر، تا انتهای شب مشغول نقد و بررسی و اطلاع رسانی بودند. در این لحظه دقیقا چنین فکری به ذهنم خطور کرد که چرا مردم ما برای شنیدن اخبار سالم و واقعی نباید به خبرگزاری های بیگانه رجوع کنند در حالیکه این اتفاق ها در کشور ما رخ می دهد نه در انگلیس!؟ به قول یک بنده خدا وقتی صداوسیمای ایران بجای اخبار خودمان دربست اخبار مصر را گزارش می کند انگلیس هم باید از ایران بگوید پس چه کاری بهتر از نشستن پای ‌‌‌‌‌بی بی سی فارسی!

نکته دیگر همراه شدن جمع معدودی از سارقان، معتادان و جاسوسان با دانشجویان است که از فرصت سوء استفاده کردند و بعد از یافتن صندوق طلا و برخی سی دی ها اقدام به غارت نمودند که خوشبختانه بجز چندنفر مابقی به دام نیروی انتظامی گرفتار شدند.

اما از آنجایی که وزارت خارجه در صحبتی جامع حرکت غیورانه دانشجویان مسلمان را غیرقابل قبول خواند (نه اینکه محکوم کند) و دوستان معترض نیز به داخل تک تک اتاق های ساختمان سفارت هجوم بردند، به  نظر می رسد کسی کم لطفی نکرده است و دولت و ملت و نظام در حال انجام وظیفه شرعی و قانونی خویش اند! و این مسرت بخش و زیباست ...!

از همه مهم تر اقدامی هست که در باغ قلهک انجام شد و دانشجویان تیزبین دانشگاه امام صادق علیه السلام با استفاده از فرصت تجمع بزرگ دانشجویی مقابل سفارت انگلیس و تمرکز نیروی انتظامی بر آنجا، اقدام به تظاهرات مقابل درب باغ و سپس ورود به باغ و در مرحله آخر دستگیری ۷ نفر از ساکنین انگلیسی و امریکایی تبار داخل باغ و تحویل آنان به نیروی انتظامی نمودند. چیزی که عملاْ نشام می دهد کار باغ قلهک نیز تمام شده است و روز ۸آذر سال ۱۳۹۰ در اذهان دانشجویان تهرانی به یادگار خواهد ماند.

حالا بعد از این همه شاهکار باز هم یک عده انسان نافهم و بزدل از آن سمت دنیا فریاد می زنند:" اقدام ایرانیان محکوم است و ما هم اکنون در پی اتحادی سخت با کشورهای هم پیمان و حامی مان هستیم!". این حرف های تکراری و کلیشه ای دیگر در فکر ما نفوذ ندارد و هیچ چیز به اندازه کلام رهبرمان در جان ما. جانم فدای رهبر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : یکی