این یک هفته را تنبل نباشیم
 
درباره وبلاگ


افکار آزاد=برداشت درست از زندگی...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 261
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 160873
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سقوط آزاد




به گزارش سرویس فضای مجازی ندای انقلاب نویسنده وبلاگ تفکر با چاشنی خنده در آخرین پست خود نوشت:
این هفته آخر است. تکلیف انتخابات در همین یک هفته مشخص می شود و باز تا چهار سال بعد باید حرص بخوریم که این چه مجلس درب و داغانی است. البته یک احتمال هم وجود دارد و آن اینکه در این یک هفته به لطف یزدان و بچه ها اتفاقاتی بیفتد که تا چهار سال بعد کمی کمتر حرص بخوریم؛ چون ته نظرم حالا حالاها باید حرص خورد ولی خدا کند مجلس جوری تشکیل شود که حرص کمتری بخوریم.

به نظر من می توان با کمی فعال بودن در این یک هفته قدمهایی هرچند کوچک در راه بهتر برگزار شدن انتخابات برداشت و این بهتر برگزار شدن یعنی هم مشارکت بالا و هم انتخاب شدن افراد اصلح. این چند کار کوچک به ذهن بنده می رسد که عرض میکنم:


اول: دعا کنیم

دعا را دست کم نگیریم. فرمود دعا قضا را تغییر میدهد حتی اگر محکم شده باشد و ایضا فرمود که دعا سلاح مومن است. خیلی چیزهای دیگر یهم فرموده اند که دانستن تا همین جایش کفایت میکند برای اینکه بعد از نماز دعا کنیم برای اینکه انتخابات دشمن شکن باشد و موجب سربلندی مقام معظم رهبری ئ رضایت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف). دعا کنیم افرادی وارد مجلس شوند که آبروی نظام باشند نه آبرو بر. دعا کنیم که خدا در همین یک هفته مهر و محبتشان را در دلهای مردم بیاندازد. دعا را دست کم نگیریم. اگر حالی بود صلوات و حدیث کساء و ... فراموش نشود. با همین چیزها سوم تیر خلق شد.


دوم: تلفن ها برای چه به صدا در نمی آیند؟!

بعضی ها منتظر یک هل هستند تا روشن شوند. یک پیامک ساده یا تماس تلفنی می تواند آنها را به حضور در انتخابات مشتاق کند. حواسمان باشد که حضور حداکثر خواسته نائب امام زمانمان است. از هم سن و سالهای فامیل شروع کنیم. اگر خالصانه باشد حتما در آن دنیا دستمان را خواهد گرفت. می توانیم به مادر یا پدرمان بگوییم که دم خاله و عمو را ببینند. اگر در این بین طرف گفت به چه کسی رای بدهیم و ما نمی دانیم و از این جور حرفها، بدانید که تنور داغ شده است و حالا باید نان را بچسبانید. البته دقت کنیم که برای خدا ناننوایی کنید. واقعا آنهایی را که فکر می کنیم بینی و بین الله اصلح هستند معرفی کنیم.


سوم: هزینه پیامک ۱۰ تومان است!

الان در اینترنت پر است از صحبتهای این و آن، نامزدها و حامیانشان. جمله های کوتاه را انتخاب کنیم و به دوستان پیامک بزنیم. اینکار نباید فقط در حلقه بسته چند دوست که مطئنیم آنها خودشان با ما هم رایند اتفاق بیفتد. به افرادی پیامک بزنیم که اینجور حرفها به گوششان نمی خورد. مثلا دوستانی که افراد جبهه پایداری را اصلح می دانند با یک سرچ کوچولو می توانند فرمایشات علامه مصباح و حاج آقا پناهیان را پیامک کنند. آنهایی هم که با جبهه پایداری حال نمی کنند خودشان بروند پیدا کنند؛ والّا!


چهارم: چهره به چهره

تجربه نشان داده است که تبلیغ چهره به چهره خیلی اثر می گذارد. مهمانی ها، صف سلف دانشگاه. مسیر وضوخانه تا شبستان مسجد محله و... می تواند جاهایی باشد که زبان را دهان بچرخانیم و حرف بزنیم. از اهمیت انتخابات بگوییم و افراد اصلح را معرفی کنبم. یک رای هم یک رای است به خدا.


اگر از اینجور کارها با نیت خالص اتجام دادید ما را هم دعا کنید. قبول باشد...


نظرات شما عزیزان:

Jennifer
ساعت16:19---6 اسفند 1390
yes its ok

f_k
ساعت16:18---6 اسفند 1390
khob bod manam movafegham

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : یکی