تازه ترین مصوبات محفلی منحرفین
 
درباره وبلاگ


افکار آزاد=برداشت درست از زندگی...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 184
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 160796
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سقوط آزاد




جریان انحراف در تازه ترین جلسه محفلی خود در آستانه انتخابات مجلس که با حضور برخی افراد صاحب نفوذ این جریان تشکیل شده بود از سناریو جدید خود برای تخریب جریان اصولگرایی پرده برداری کرد.
به گزارش«ندای انقلاب»یکی از چهره های نزدیک به لیدر انحراف با تلاش برای ۲ قطبی سازی احمدی نژاد- هاشمی مهره های هاشمی را در این انتخابات برخی چهره های اصولگرا خواند و تلاش کرد تا لیست انتخاباتی اصولگرایان را منتسب به هاشمی رفسنجانی بنماید!
وی گفت:اما رفسنجانی هم همیشه مرد پشت پرده ها بوده و هست. او برای پیش برد اهدافش به مهره هایی نیاز دارد...این شخص این ۳ شخصیت را قهرمانان مبارزه با جریان انحرافی می داند. در واقع رفسنجانی برای کوبیدن آنتی تزی که خودش آن را انحرافی نامیده، به چند قهرمان غیر از خودش نیاز دارد. هر چند که خودش نقش سردار مبارزه را لقب بکشد، اما به جماعتی نیاز دارد تا سربازان و افسرانش باشند، و البته جماعتی هم هستند که مجانی خیلی خوب سواری میدهند! و در افتخارات هم همه سهیم اند. البته این سربازان، همیشه "سر" "بازند" و هیچ گاه فرمانده نخواهند شد..."
این چهره منحرف افزودهر چه به انتخابات نزدیک شدیم، رسانه های رفسنجانی و اصلاح طلبان، این قهرمانان پوشالی را بیشر باد کردند، تا اینکه برای خودشان حتی لیست میدهند و یا برای خودشان ایجاد بحران کردند!
گفتنی است این اقدام در حالی صورت می پذیرد که سران جریان انحراف با تاکید بر ضد رای بودن هاشمی رفسنجانی تلاش دارند چهره های اصولگرا را وابسته به وی نشان داده و این جریان را مورد هجمه و تخریب قرار دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 16:6 ::  نويسنده : یکی