"10گروه اصلی موسیقی شیطان پرست در دنیا"
 
درباره وبلاگ


افکار آزاد=برداشت درست از زندگی...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 66
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 160752
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سقوط آزاد




بعد از دهه 1950 م با تألیف رمان و تولید فیلم درباره ی بشقاب پرنده های افسانه ای در ایالات متحده آمریكا و انگلستان، چند گروه غیرمتداول مذهبی كه این افسانه را به شكل مذهب ترویج می كردند، در این كشورها به وجود آمدند. اعضای این گروه ها را سفیدپوستان تشكیل می دهند و خود را «اخوت بزرگ سفیدپوستان» می نامند. رهبران این گروه ها ادعا می كنند كه با افراد ماورای زمین در ارتباط می باشند و اعتقاد دارند انسان های ماورای زمین از انسان موجود در زمین برتر می باشند و انسان روی زمین توسط نژاد برتر ماورای زمین به نام «الوهیم» خلق شده اند. این گروه ها این موضوع را ترویج می كنند كه انسان به سبب كنار گذاشتن تمامی اعتقادات دینی و بهره وری از لذات جنسی می تواند به كمال برسد و از این رو آن ها به شدت طرفدار «شبیه سازی انسان» می باشند؛ موضوعی كه توسط تمامی ادیان و سازمان های بین المللی شدیدا محكوم شده است.


گفتنی است «الوهیم» یكی از نام های خداوند سامی می باشد و مركز فعال ترین گروه یوفر معروف به رایل در فلسطین اشغالی واقع شده است. این گروه معتقد است 144000 عضو تكامل یافته آن ها بر دنیا حكومت خواهند نمود.


در سال 1994، 1995 و 1997 م در كشورهای كانادا و سوئیس تعدادی از پیروان گروه «معبد خورشید» برای انتقال به سیاره خیالی خود دست به خودكشی دسته جمعی زدند. اعضای این گروه خود را «نائت تیمپلر» در عصر حاضر می دانند. در روز 22 مارس 1997 م، 39 نفر از اعضای یكی دیگر از گروه های یوفر به نام «باب بهشت» در كالیفرنیا دست به خودكشی زدند تا با كمك بشقاب پرنده به جهان دیگر منتقل شوند. در سال های اخیر نیز تولیدكنندگان اصلی فیلم در هالیوود ـ كه یهودی و طرفدار رژیم صهیونیستی هستند ـ چند فیلم و مجموعه ی تلویزیونی را درباره ی «جنگ دنیاها» و «جنگ ستارگان» تولید كردند كه در آن ها علاوه بر ترویج اعتقادات افسانه ای یوفر، برتری سفیدپوستان و قدرت نظامی ایالات متحده آمریكا را به نمایش گذاشتند.

گروه bathory

 


این گروه از گروههای بلک متال با موسیقی سرد، خشک و تاریک که نشأت گرفته از رسوم و عقاید خشک

اسکاندیناوی به همراه اشعاری که بیشتر بر پایه وطن پرستی ، دفاع از عقاید و رسوم اجدادشان وایکینگ ها وشیطان پرستی می باشد.

گروه bathory در سال 1983 توسط quorthon که گیتاریست یه گروه محلی پانک بود در شهر استکهلم سوئدپایه ریزی شد. نام bathory برگرفته از اسم الیزابت باتوری ملکه خونخوار انگلیس است.


Quorthon:

پایه گزار این گروه شیطانی که در آن زمان فقط 15 سال داشت با حمایت کمپانی های بزرگ بین المللی اقدام به نواختن و ضبط آهنگ هایی با مضامین شیطان پرستی نموده و آلبوم های مختلفی را ارائه داده است. Quorthon در مصاحبه ای عقاید خود را چنین بیان می کند.

«ساخته های من همه از اپرا الهام می گرفت ولی در کنار آن ها عقاید شیطانی هم اضافه می شد. البته من یک شیطان پرست نبودم ولی همیشه دوست داشتم طبق عقاید شیطان پرستی آهنگ بسازم و شاید دلیل اصلی نفرت من از مسیحیان و مبارزه با آنان به خاطر ظلمی که به اجداد ما وایکینگ ها کرده اند باشد.»


گروه Immortal


گروه بلک متال نروژی Immortal در سال 1990 توسط Abbath پایه گذاری شد. این گروه پیش از این به طور غیر رسمی با نام "Amputation" فعالیت می کرد. تمام فکر، ایده و تصور کلی حاکم بر گروه، بر مبنای کلمه ی Blashyrkh پایه گذاری شده بود. Blashyrkh نام سرزمین های خاص ذهنی بود که Demonaz و Abbath در ذهن خود ساخته بودند در واقع Blashyrkh قلمروی افسانه ای برای شیاطین بود با سرشت شوم و ترسناک و سرزمینی با طبیعتی سرد و کولاک.

این گروه وسیله ی لبل فرانسوی "Records Listenable" و"Productions Osmose"حمایت شد، و آهنگ های مختلفی ساخت.

"Black in Damned" آلبومی حیوان صفت و وحشیانه تر در مقایسه با آلبوم های قبل این گروه است که با کمک کمپانی Osmose ساخته شد و پس از این با حمایت کمپانی آلمانی Blast Nuclearبرای یک آلبوم جهانی اقدام کردند.


گروه NORTT

موسیقی پر از ابهام و وحشت، معتقد به تباهى و فساد در نفسی پر از نفرت از مرگ به تاریکی رسید .

اشعار Nortt توسط خودش نوشته شده و بر پایه عقاید نهیلیسم و انارشیسم(ضد انسانی) شکل می گیرد و موزیک های Nortt مملو از یأس از زندگی است. بعضی از آلبوم های Nortt بقدری مخرب و ضد بشری می باشد. که بعضا شکایت چندین موسسه و کلیسای مذهبی دانمارک (این کشور ضد دین را) به دنبال داشته است. و عمدتا کمپانی های آمریکایی مثل: (label American Nortt) حامی و پشتیبان این گروه می باشند.


ملاحظه:

ردپای آمریکا و صهیونیسم در بسیاری از کمپانی های حامی و پشتیبان گروه های شیطانی گاه علنی و گاه غیر علنی دیده می شود، آیا نمی شود برداشت کرد صحنه گردان اصلی این گروه ها صهیونیست ها و آمریکایی ها هستند، به راستی صهیونیست ها و آمریکایی به دنبال چه هستند که این همه هزینه می کنند؟

گروه gruesome find

گروهی با کارهای بسیار خشن با سبک بلک متال در کشور نروژ می باشد که خواننده این گروه در مصاحبه ای با جمله Magazine Devil می گوید، ما با بلک متال کثیف با برخی از ارازل دس متال نروژ کارمان را شروع کردیم.


ملاحظه:

سر گروه گروهی که خود را کثیف و همکارانش را ارازل می داند خروجی و محصولش چه خواهد بود.


گروه Evol


کلمه evol ترکیبی از evil و love است.این گروه ایتالیایی و یکی از فرقه های شیطان پرست که ترکیبی با پوچ گرایی به نام principle Black است که شامل نفی کننده بندگی دیگران.خط مشی و افکارشان خراب کردن – پاک کردن حقیقت- کاذب بودن عشق- آزاد (بی بندوباری) بودن انسان است.

سبک این گروه به شدت تحت تاثیر دوران باستان مخصوصا دوران تاریک age middle است زیرا این دوران را دوران آزادی انسان می داند و خود را امروزه اسیر قوانین به اصطلاح دموکراسی و به شدت مخالف آن، در آهنگهای evol به وضوح استفاده از سازهای باستانی به چشم می خورد.


ملاحظه :

ارتباط بین شیطان پرستی و دوران باستان چیست.


گروه deicide

 


این گروه از اشعاری کفر آمیز و دین ستیز استفاده مینماید. و از گروههای اصلی دث متال به شمار می رود هسته اصلی گروه در Florida , Tampa به عنوان یک متال زیرزمینی در سال 1987 با نام Amon شکل گرفت. شرکتی بنامRoadrunner بعد ها این گروه را به نام Deicide تغییر نام داد.

تاسیس سازمان Instensity Musical و خشونت ضد مسیحی توسط طرفداران متعصب Deicide و نیز ایجاد محلی برای اجرای موسیقی دث متال برای Deicide در آمریکا و علامت این گروه یک صلیب وارونه بر روی پیشانی می باشد.

رئیس این گروه - خود را مظهری از یک شیطان خالص معرفی می کند. و در اجراهای زنده، اقدام به ریختن اعضای حیوانات در میان جمعیت می نماید. به همین دلیل از کلوپ ها طرد شد ، نام گروه در مجلات مختلف تحریم شد ، و در لیست سیاه گروه های مخالف مسیحی و مبارزان با کشتار حیوانات قرار گرفت. عمده اعمال ضد تشکیلاتی گروه شامل برپایی مراسم ترسناکی بود که به صورت گروهی انجام می دادند. و این مراسم سریعا میان طرفداران آن رواج یافت و بیشتر آن ها را تحریک می کرد و دعوت به انجام مراسمی از این قبیل می نمود.

این گروه آلبومی را تولید می کند و برای عکس روی آلبوم از شکم پاره شده مسیح(ع) استفاده می کند.


ملاحظه:

آیا به راستی این گروه و گروهای مشابه ضد مسیحی اند و یا اینکه صحنه گردان های آن ها اهداف دیگری را دنبال می کنند !؟ ضدیت با مسیحیت تحریف شده بی تحرک امروز که خطری محسوب نمی شود بیشتر به نظر می رسد به یک بازی سیاسی شبیه باشد تا یک حقیقت. آیا این ها همه برای فضا سازی و تحریف تاریخ نیست؟ آیا بسترسازی برای اجرای طرح آرماگدونی صهیونیستی نیست!!؟

شما را به مطالعه طرح آرماگدون و کارگردانی صهیونیست ها در همین cd توجه می دهیم.


گروه BARZAM


تاریخ بارزام همیشه با مبارزات شدید Varg با مسیحیان ، طرفداری شدید Varg از دین باستانی و خدایان اسطوره ای نروژ و حبس و زندانی شدن او آمیخته بوده است.

کلیه اشعار و موزیک این گروه بر عهده یک نفر به نام ورگ ویکرنس varg vikernes ملقب به کنت گریشناخ grishnackh count است.

حال ببینیم این شخص کیست؟

ورگ در 11 فوریه 1973 در برگن ( یکی از شهرهای شمالی نروژ ) به دنیا آمد . خود ورگ در مصاحبه ای گفته بارزام به معنای نهایت تاریکی است ( همانطور که بعدها به او لقب darkness of lord داده شد.)

ورگ به جز یک سال زندگی با پدرش در عراق بقیه زندگی خود را در نروژ و برگن گذراند . او زادگاهش را این چنین تعریف می کند، اگر کسی دوستدار جنگل و طبیعت دست نخورده باشد از برگن خوشش خواهد آمد . اینجا پر از حیوانات وحشی ، کوه های سر به فلک کشیده و سرزمین های دست نخورده است . بعضی از نقاط جنگل به قدری انبوه است که برای راه رفتن بر روی زمین باید خزید

با پیوستن ورگ به بلک متال اولین مینی آلبوم خود را در سال 1992 بیرون می دهد که عکس جلد آن تصویر کلیسای سوخته corcnod بود که خود ورگ آنرا آتش زده بود.

kirke fantoft کلیسایی است در 5 مایلی جنوب برگن که در قرن 12 ساخته شده و یکی از معتبرترین کلیساهای نروژ است. در نخستین ساعات روز 6 ژوئن 1992 آتش زده شد . این کار را یا خود ورگ یا توسط گروه neoheaten که رهبری آن بر عهده ورگ بوده صورت گرفته است.

ورگ یهود و مسیحیت را آفت هایی معرفی کرده بود که ریشه ادیان کهن نروژ را سوزانده است و به نظر او و طرفدارانش سوزاندن معابد مسیحیان به نشانه به مبارزه طلبیدن آن ها و انتقام گیری از آن ها است که هزار سال پیش در نروژ آن ها معابد heaten ها و خود آن ها سوزانده اند را سوزاند.

ورگ و اورانیموس (گیتاریست mayhem و صاحب شرکت d.s.p) از برجسته ترین شخصیت های موسیقی بلک متال بودند و همکاری زیادی با هم داشتند ولی پس از اختلافاتی که بین آن ها بوجود آمد (چه از نظر عقیدتی و چه از نظر موسیقی) اورانیموس پیرو عقاید شیطان پرستی بود . برخلاف ورگ که شیطان را از ایدئو لوژی های مسیح می دانست. طولی نکشید که این اختلافات بالا گرفت.نهایتا ورگ اورانیموس را طی یک درگیری با ضربات متعدد چاقو به قتل می رساند .


ملاحظه:

با مروری کوتاه بر گذشته و زندگی شخصیت هایی که بلک متال و گروه های مشابه را تشکیل می دهند در می یابیم که انسان هایی دارای شخصیتهای رانده شده و وامانده از پیشینه های خویشند، به همیل دلیل است که همواره آلت دست سود جویان و فرصت طلبان قرار گرفته و نقش عروسکهای خیمه شب بازی های آنان را بازی می کنند و در آخر هم فدای هیچ می شوند.

تعریفی که پایه گذاری این گروه از نام گروه ارائه می دهد "نهایت تاریکی" دقیقا آنچه که در سرتاسر زندگی پر از ابهام و تاریک خود او وجود دارد.


گروه هپی ها


دهه 1960 م را در جوامع غربی دهه ی هپی (اباحی گری) می نامند و از اوائل دهه 1970 م بیشتر اعضای سابق "هپی ها" ـ كه به دلیل اباحی گری و تضعیف روابط خانوادگی در جوامع غربی از جامعه گسسته بودند ـ عضو گروه های نوظهور گردیدند و با عضو شدن در این گروه ها احساس عضویت در یك خانواده ی مصنوعی پیدا كردند. به جز این ها افرادی كه مبتلا به شرابخواری و استفاده از مواد مخدر و سرخورده از زندگی خانوادگی و محصول خانواده های متلاشی شده طلاق هستند، عضو این گروه های غیرمتداول می شوند.

از ویژگی های این گروه ها آن است كه رهبران شان این عقیده را ترویج می نمایند كه پیروان آن ها از ارتكاب گناه و خلاف نباید در خود هیچ گونه احساس حقارت و ندامت كنند و برای جذب جوانان در رده بندی تشكیلاتی گروه از زنان بهره می گیرند. در جوامع غربی، زن در رسانه های عمومی برای فروش كالا به عنوان یك ابزار استفاده می شود و گروه های غیر متداول هم برای جذب جوانان از وجود زن استفاده می نمایند. بعضی از این گروه ها ـ كه فقط جادوگری را ترویج می كنند ـ اكثر زنانی را كه طرفدار نظریه ی فمینیسم می باشند در این گروه های خود جذب می نمایند و این گروه ها را (زنان جادوگر) می نامند و عمل جادوگری برای زنان را فمینیسم معنوی می نامند. در غرب پیروان این گروه جادوگری را ویكا هم می نامند كه توسط یك نویسنده انگلیسی به نام جرالد گارنر (1964 ـ 1884 م) در اواخر دهه 1940م ترویج گردید. وی یك فراماسون بود و در موضوع جادوگری دو كتاب با عنوان جادوگری امروز و كتاب سایه ها را تألیف نمود. فراماسون ها برای مبارزه با دین همیشه از خرافات به عنوان جنبه های معنوی ترویج نموده اند و در این زمینه «باشگاه آتش جهنم» را در قرن هیجدهم میلادی در سراسر انگلستان تأسیس

كرده بودند كه در آن، اعمال منافی عفت توسط اعضای آن صورت می گرفت.

گروه Tiamat


Tiamat نام یکی از خدایان اسطوره ای بابل باستان که متعلق به ایران بوده است.

tiamat خدای پلیدی ها وبه شکل اژدهایی بوده که پس از اینکه marduk تمامی فرزندان او را

کشت و پس از مبارزه با خود tiamat و کشتن او سرش را آسمان و بدنش را زمین قرار داد

این گروه درآهنگ های خود عقاید کفر آمیز را بیان می نماید.


گروه nazarene Impaled

 


nazarene Impaled به معنی یهودیان اسیر در قفس است.این گروه شیطان پرست فنلاندی که ملقب به بزهای جهنمی هستند کار را از سال 1990 باسبک black/death شروع کرد ولی پس از چند آلبوم به سبک metal black progressive روی آورد.او سرنوشت همه انسان ها را مخطوم به جهنم می داند و انسان ها را تشویق به انجام هرگونه جنایتی می کند و خود او نیز مضنون به چند قتل است و یک دیوانه تمام عیار است.


گروه گورو


در ربع قرن گذشته افرادی از هند به نام «گورو» در آمریكا و اروپا تبلیغاتی گسترده انجام می دهند و به نام ترویج عرفان هندوئیسم پیروان را به سوی خود جذب می نمایند. همچنین بعضی از مرشدهای صوفی از كشورهای اسلامی نیز تعالیم افراطی صوفیانه را در جهان غرب آموزش می دهند كه آن ها هم از سوی دولت ها و رسانه های گروهی در كشورهای غربی حمایت می شوند. قدرت های استكباری و استعمارگران نو برای جلوگیری از نفوذ اسلام در جهان غرب از این گروه های مذهبی غیرمتداول ترویج می كنند؛ چرا كه دین اسلام امروزه سریع تر رشد را در میان ادیان در جهان غرب، آفریقا و برخی از مناطق شناخته شده ی دیگر جهان دارد.

چنان كه یاد شد، این گروه های غیرمتداول و نوظهور، بنیادهای اعتقادی و عملی خود را به شكل های گوناگون از ادیان سنتی بزرگ اخذ و اقتباس كرده، به شكل تحریف شده آن را عرضه می نمایند. این گروه ها را در انگلیسی (Mix Pick ) (مخلوط) می نامند كه ویژگی های نسبی گرایی، هیچ انگاری، شالوده شكنی، فردگرایی، سكولاریسم و اباحی گری را كه بر جوامع مدرن غربی حاكم است، در پوششی از مسائل معنوی و عرفانی معرفی می نمایند و آن را به عنوان معنویت فردگرایی و یك مذهب خصوصی عرضه می كنند.

طالع بینی، جادوگری، غیب گویی، ورزش های معنوی، ارتباط با ارواح و موجودات سایر سیارات، روش های درمانی و معالجه بیماری­ها با داروهای طبیعی یا اعمال با مواد بلورین، كاركردهای این گروه های غیرمتداول مذهبی را شكل می دهد.


گروه MORTTIS


در سال 1993 در نروژ تشکیل شد.عقاید و متن آهنگ ها را دروغ – احساسات – تحولات اجتماعی – تاریکی و بیان عدم نیاز انسان به خدا تشکیل می دهد.سبک گروه industrial می باشد و خواننده گروه برای بیان افکار کفر آمیز خود این سبک را انتخواب کرده زیرا عامه پسند می باشد و فکر نمی کنم که کسی باشه که از این آهنگ ها لذت نبره در حالی که وقتی آهنگ ها را ترجمه می کنیم بسیار از بعضی از آهنگهای metal black کفر آمیز تر است .و در مورد چهره خواننده گروه که با صورت متفاوتی با شمایل بختک ظاهر شده که خود خواننده گروه(mortiis) می گوید من فرشته ای بودم که به واسطه خدای انگل در این لجن زار بیمار شدم.
گروه Covenant


تمامی اعضاء گروه در خانواده های شیطان پرست متولد شدند و از همان کودکی والیدینشان آن ها را برای همین کار تربیت کردند.گروه در سال 1992 در نروژ تشکیل شد .سبک گروه کاملا جدید است ترکیبی از industrial و metal black است.تفاوت این گروه با سایر گروهای شیطان پرست این است که تنها به ستایش شیطان نمی پردازد بلکه به اصطلاح به وجود قدرت شیطان در حال حاضر و تاثیر آن بر تحولات جوامع امروزی می پردازد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, :: 11:38 ::  نويسنده : یکی