قبل از عيد كامپيوتر نخريد
 
درباره وبلاگ


افکار آزاد=برداشت درست از زندگی...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 66
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 160746
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سقوط آزاد




قبل از عيد كامپيوتر نخريد

به گفته كارشناسان اگر مردم به خريد اجناس رايانه‌يي براي شب عيد اصرار دارند؛ مي‌توانند اجناسي همچون كول ديسك، كي‌بورد و ماوس‌هاي فانتزي بخرند كه قيمت‌هاي تقريبا معمول‌تري دارند؛ اما پس از عيد مي‌توانند به راحتي به خريد اقدام كنند.
جواد نورالهي با بيان اين مطلب كه كارشناسان ترجيح مي‌دهند خريداري محصولات رايانه‌يي براي شب عيد تا زمان ثبات اين بازار به تعويق افتد، با اشاره وضعيت بازار IT اظهار كرد: برخي اختلالات بازار كه در ارتباط با بالا و پايين رفتن ارز به وقوع پيوست موجب شد كه بازار حوزه رايانه بي‌سامان شود.
او درباره اينكه برخي فروشندگان حاضر به ضرردهي برروي سود خود نيستند و اجناس را احتكار مي‌كنند؟ اذعان كرد: به هيچ عنوان اين موضوع را قبول ندارم چراكه روند حال حاضر از هر دو سو براي فروشندگان ضررده است زيرا به عنوان مثال فروشنده‌اي محصولي را با دلار به نرخ 1950 تومان خريداري مي‌كند اما تا زماني كه ثبت سفارش و تحويل آن در كشور صورت پذيرد، نرخ دلار به 1800 تومان رسيده و به همين دليل زيان‌داده است و در همين حال نيز مي‌ترسد كه قيمت‌ها بيش‌تر افت كنند بنابراين به فروش اقدام مي‌كند.
به گزارش ايسنا اين فعال بازار رايانه‌يي گفت: حال زماني كه نرخ دلار پايين بوده و فروشنده‌اي نيز به خريد محصولي رايانه‌يي اقدام كرده است اما به يك باره نرخ دلار بالا مي‌رود، ديگر چه انتظاري مي‌رود كه فروشندگان به راحتي حاضر به فروش با نرخ خريداري شده خود باشند چراكه با نرخ دلار بالا ديگر خودشان نمي‌توانند خريدي را انجام داده و نمودار سودي را پيش بيني كنند.
نورالهي درباره پيشنهادش براي خريدهاي شب عيد در حوزه سخت‌افزاري تاكيد كرد: توصيه ميكنم اگر عجله‌اي براي خريد ندارند، قبل از عيد خريد نكنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 11:8 ::  نويسنده : یکی