از فرهنگ تهاجمی تا تهاجم فرهنگی!
 
درباره وبلاگ


افکار آزاد=برداشت درست از زندگی...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 66
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 160751
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سقوط آزاد




در راستای انقلاب عظیم کشورهای اسلامی چندیست مفهوم بیداری اسلامی رنگ و بویی ولایی گرفته است و عدم وجود رهبری مدبر در راس حرکت های ضد استکبار و دیکتاتوری این ملت ها قلب های مشتاق حقیقت را به سمت رهبری محبوب جهان اسلام حضرت آیت الله خامنه ای ـ روحی له الفداـ سوق داده است و سرتاسر وجودشان را از مهر نایب الامر فرج مالامال کرده است. به گونه ای که تردید در تاثیرپذیری شگفت عوامل تحرکات انقلابی از کلام راهنمای رهبری آن هم بعد از شرکت سران ملت ها در کنفرانس بیداری اسلامی در پایتخت جمهوری اسلامی ایران امری انکارناپذیر است.

اما در سوی دیگر ماجرا نقش تبلیغات و اطلاع رسانی های کاذب رسانه های غربی نیز چیزی نیست که بتوان چشم بر روی آن بست. آن هایی که بسادگی اغتشاش و آشوب چند قسمت از چند شهر در کشور را در حد ویرانی نظام جمهوری اسلامی بزرگ نمایی می کنند و بیداری عظیم فکری ـ عملی مسلمانان تشنه عدالت را در پستوی ابهام و کذب نگاه می دارند.

ابتدا با روش های مختلف شکنجه جسمی از قبیل ممانعت ورود مواد غذایی و دارویی، حمله وحشیانه به منازل شیعیان و مبارزات یکطرفه با انواع سلاح های روز دنیا تجویز شده دولت شیطانی امریکا و غاصب اسرائیل و شکنجه های روحی چون هتک حرمت نوامیس شیعه، به شهادت رساندن کودکان و همسران مبارزان انقلابی، تخریب فکر و عقاید اسلامی، تضعیف جنبش های عدالتخواهانه و از همه مهم تر مستندسازی های کاذب با رویکرد حذف هرگونه روزنه امید و روحیه مبارزه به دنبال جایگاه محکمی برای ثبیت موجودیت معاق شان دارند.

مستندی که به تازگی عمق عقیده جهان اسلام به نحوه انتخاب رهبر جمهوری اسلامی ایران توسط مردم و کیفیت وقایع منوط به برگزیدن رهبر معظم انقلاب را ـ با سیاست مظلوم نمایی همیشگی اش ـ نشانه رفته است و در تحلیلی سطحی به تخریب این چهره موجه از زبان برخی منتسبین غرب نشین می پردازد، شاید نقطه اوجی است برای درهم شکنی هرنوع روحیه انقلابی که فرهنگ قیام حسینی علیه السلام و انقلاب خونین جمهوری اسلامی را سرمشق راه خویش قرار داده است.

چیزی که دیروز با مشت و باتوم و تانک درمقابل مردم بی دفاع بحرین قرار گرفته بود امروز در لباس دوست که حرف دشمن را تکرار می کند از زبان رسانه های غربی بیرون می آید و باز فردا با لباسی دیگر و ژست های دیگر ...

تنها نکته ای که همچنان قوت قلب مسلمانان عالم است و چراغ همیشه روشنی است برای جلوگیری از خطرات گمراهی، کلامی ماندگار از امام راحل عظیم الشان است که فرمودند: تا زمانی که دشمن علیه شما جبهه می گیرد و از شما ناراضی است بدانید که در مسیر صحیح و الهی هستید و زمانی که دشمن شما را تایید کرد و با شما کنار آمد ببینید کجا اشتباه کرده اید!

بی شک صدای خرد شدن استخوان های دیکتاتوری و استبداد از سراسر کشورهای درحال انقلاب به گوش هر ناشنوایی می رسد و این موضع ترس و اضطراب از ایمان و باورهای ریشه دار مسلمانان است که سربازان امریکایی را در عراق به جستجوی منزل امام عصر عجل الله وا می دارد و اینجاست که باید حمد الهی را بجای آورد که: "الحمدلله الذی جعل اعداءنا من الحمقاء!"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : یکی